woensdag 3 juli 2013

muizen op het strand

Hans is begonnen aan het zomerstrand in de boekenkast. De lentetuin moet daarvoor even wijken, anders heb ik geen ruimte meer voor de boeken :)

Het strand is nu nog erg leeg.
Er komen in elk geval strandstoelen en strandhuisjes, de rest verzinnen we gaandeweg. Het zand ligt er al, en hij heeft ook al een heel aardig achtergrondje geschilderd, mét vuurtoren en bootje.

 











Ik ben begonnen aan de strandgasten. Voor mijn verjaardag heb ik een pakketje gekregen van Hans.


De foto op de voorkant vind ik trouwens erg misleidend. Zo op het eerste gezicht zou je denken dat er ook het patroon voor dat autootje in zit. Nou mooi niet, alleen de verwijzing in de omschrijving dat je dat patroon "nog even erbij moet kopen". Nep, dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten