zaterdag 27 oktober 2012

Het begin.

Nu ik gedwongen rust moet houden vanwege mijn rug, de avonden langer beloven te worden en de eerste hagel mijn tuin al geteisterd heeft heb ik een hele oude liefde herontdekt: het quilten.

In de loop der jaren is er wel één en ander veranderd. Kon ik "vroegâh" nog een handzaam projectje kiezen uit een bibliotheekboek en op de naaimachine in elkaar zetten, nu gaat er dankzij internet een wereld voor me open. Een wereld vol wimmetjes (Wil Ik Maken), wippies (Work In Progress), ufo's (Unfinished Fabric Objects) en affo's (klaar). Honderden gratis patronen en wat je niet weet vraag je gewoon op een forum.

Een blog mag natuurlijk niet ontbreken. Heerlijk om alle foto's en uren hobbyplezier te kunnen delen. Ik moet nog een beetje uitvinden hoe alles werkt, dus als iets "raar" overkomt, foto's niet te zien zijn of links niet werken, vertel het me alsjeblieft. Ook mijn andere hobby's als vilten, spinnen, breien, borduren, kantklossen en de tuin gaan ongetwijfeld langskomen.

Ik zie jullie graag terug in de reacties. Heb je zelf een leuk handwerk- of knutselblog, schroom dan niet om me te volgen, altijd een follow-back.

Oh ja, ik zit nu ook op Twitter: @MollekePoes
En op email: molleke.p@gmail.com





1 opmerking:

  1. hallo Marina
    Je blog ziet er goed uit hoor en de rest zoals toevoegen van blogs die je volgt, komt vanzelf gewoon kwestie van uit proberen
    veel succes met je nieuwe blog
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen