donderdag 23 mei 2013

kattenhaar verzamelen

Voor de werkstukjes van het boekje Crafting With Cat Hair ben ik begonnen met het sparen van materiaal.
Een onbegonnen strijd. Rechts het magere resultaat van een week lang dagelijks zorgvuldig kammen van onze eigen kat. Voor haar doen is dat zelfs nog véél, ze verliest nu haar wintervacht.
Al is de buuf er niet altijd even blij mee, gelukkig (voor mij!) verhaart haar Noorse boskat HEEL wat meer.  Die grote stapel links heb ik dan ook dankbaar meegepikt.
Morgen laat ik zien wat ik ervan gemaakt heb.


Midden in de nacht schrokken we wakker van een immens grote Pers met prachtige amberkleurige ogen in de tuin die amoreuze bedoelingen had met onze Poes. Uiteraard zat ze veilig binnen, gesteriliseerd en achter dubbel glas zoals een net opgevoede poezedame betaamt. Maar ik heb wel even hebberig gekeken naar zijn wollige diepzwarte lokken ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten